Jak nakupovat | Alfa-Omega.cz

Jak nakupovat


Připravili jsme pro Vás seznam nejčastěji pokládaných dotazů. Pokud jste mezi nimi našli Vaši otázku, klikněte na ni a zobrazí se Vám odpověď.

Pokud jste zde Váš doraz nenašli, neváhejte se na nás obrátit
Výběr a objednání zboží
  • katalogu  zboží nebo pomocí vyhledávací kolonky v horní části obrazovky si vyberte produkt, který chcete koupit. 
  • Do rámečku s číslem napište, kolik kusů daného zboží chcete zakoupit a pomocí roletky vyberte požadovanou barvu zboží. Pro přidání vybraného produktu do nákupního košíku klikněte na tlačítko Přidat do košíku. 
  • V košíku zkontrolujte, jestli máte správné zboží. V dalších krocích vyberte způsob přepravy a platby a vyplňte dodací údaje. 
  • Abyste při dalších objednávkách nemuseli vypisovat dodací údaje, můžete se během objednávky u nás zaregistrovat a při příštích objednávkách, se po přihlášení, dodací údaje samy vypíší. 
  • Pokud jste objednávku odeslali ve všední den do 11:00, tak Vaše zboží odešleme, nebo připravíme na prodejně, ještě tentýž den.  
  • O stavu vaší objednávky budete informováni e-mailem. Stav Vaší objednávky můžete rovněž kontrolovat po přihlášení na Vámi vytvořený účet. 
  • Pokud si nejste jistí, jakou nabíječku nebo adaptér vybrat, tato stránka Vám jistě pomůže .

 

Ceny dopravy
Osobní odběr - 0,-
    Při osobním odběru na prodejně platíte samozřejmě pouze cenu zboží a ani korunu navíc. Na prodejně platba možná v hotovosti i kartou.
     
Česká pošta - Platba přes účet - 50,-
    Pokud za zboží zaplatíte převodem na účet, k ceně zboží Vám přičteme 50,- za odeslání zboží.
    Peníze zašlete na bankovní účet č. 2400105134 / 2010 vedený u FIO banky.
    Po odeslání Vaší platby potrvá zhruba 1-2 dny, než platba dorazí na náš účet.
    Pokud peníze dorazí  ve všední den do 11:00, Vaše zboží odešleme  ještě tentýž den.
    V opačném případě, odešleme zboží následující pracovní den. Poté by zboží mělo být doručeno Českou poštou do 1-2 pracovních dnů.
    Pozor! Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 dnů, bude odeslána zpět k nám. Pokud víte, že zásilku nestihnete vyzvednout, můžete na této adrese https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice změnit místo a čas doručení zásilky. Pokud už zásilka byla uložena na poště a chcete si ji nechat poslat jinam zažádejte o doslání zásilky zde: http://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani/doslani-ulozene-zasilky.

Česká pošta - Dobírkou 90,-
    Pokud budete chtít za zboží platit až při převzetí, k ceně zboží Vám přičteme 90,- za odeslání zboží.
    Objednávky uzavřené ve všední dny do 11:00 odesíláme tentýž den. Poté by zboží mělo být doručeno Českou poštou do 1-2 pracovních dnů.
    Pozor! Pokud si zásilku nevyzvednete do 7 dnů, bude odeslána zpět k nám. Pokud víte, že zásilku nestihnete vyzvednout, můžete na této adrese https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice změnit místo a čas doručení zásilky. Pokud už zásilka byla uložena na poště a chcete si ji nechat poslat jinam zažádejte o doslání zásilky zde: http://www.postaonline.cz/sluzby-pri-dodani/doslani-ulozene-zasilky
    .
 
  Zboží posíláme doporučeně
Sledování stavu objednávky

O změně stavu Vaší objednávky budete vždy informování e-mailem a sms zprávou.

Případně, pokud jste se u nás registrovali, můžete si po přihlášení zobrazit všechny Vámi vytvořené objednávky.

Sledování odeslané zásilky
Postup při reklamaci
Pokud jsme Vám odeslali zboží, které bylo hezčí na obrázku než ve skutečnosti, nebo je jakkoliv poškozené, a nebo jste se rozhodli, že už ho prostě nechcete, můžete do 14 dnů odstupit od smlouvy bez udání jakéhokoliv důvodu a zboží vrátit.

V takovém případě si prosím stáhněte formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který vyplňte, vytiskněte a spolu s fakturou a zbožím buď odešlete zpět na naši adresu a nebo doneste do naší kamenné prodejny.
Pozor! Odstoupit od kupní smloouvy můžete jen v případě, že jste zboží objednali přes náš e-shop.


Pokud chcete jakékoliv zboží reklamovat, postupujte prosím následovně.
Nejprve stáhněte Reklamační formulář, ten vyplňte, vytiskněte a spolu s fakturou a zbožím buď odešlete zpět na naši adresu a nebo doneste do naší kamenné prodejny.
Pokud si zboží nepřejete opravit ani vyměnit, ale chcete vrátit peníze (odstoupit od smlouvy), tak do reklamačního formuláře, pod číslo objednávky, napište prosím číslo účtu, na který máme peníze poukázat. 

V případě uznání reklamace, máte ze zákona nárok na úhradu nutných nákladů spojených s reklamací. Náklady musíte ovšem doložit. Při podávání balíku na poštu, přiložte k zásilce účtenku, kterou na poště dostanete. Částku za poštovné Vám vrátíme převodem na účet. (Toto se týká pouze reklamace, nikoliv odstoupení od smlouvy do 14 dnů!)
V žádném případě nezasílejte zboží zpět na dobírku! Nebude převzato.

Pro více informací si můžete přečíst náš reklamační řád

Pro informaci o průběhu Vaší reklamace, nebo v případě jakéhokoliv dalšího dotazu ohledně reklamací nás neváhejte kontaktovat na E-mail: reklamace@alfa-omega.cz 

Obchodní podmínky
Reklamační řád
Nejčastější dotazy